tisdag 28 september 2010

INTE SÅ LYCKAT

Godmorgon! Jag hann (tydligen) sätta mig hit en stund innan jag måste rusa iväg till skolan. Igår somnade jag ju som sagt på eftermiddan/kvällen, så då jag kollat klart Idol o skulle gå o lägga mig så somnade jag aldrig. Så typiskt...! Så jag satte mig framför TV:n igen i hopp om att börja känna mig trött, men icke. Så jag satt o glodde på TV i flera timmar tills jag tvingade mig själv i säng trots att ögonen stod på vid gavel. Så då låg jag o vred mig ett bra tag innan jag lyckades somna. Klockan var då runt 2-tiden om jag inte minns fel. Inte så värst lyckat då jag skulle upp 6 i morse, men jag är ju uppe nu i alla fall, så ingen skada skedd ;)

Jag måste göra mig klar nu, o springa ner lite tidigare ifall det är is på bilen idag också som det var igår, som jag inte räknat med.. Vilket ledde till att jag kom för sent till skolan. Men idag är jag förberedd på det iallafall!

Jag har fixat ett par tidsinställda inlägg som kommer upp under dagen. Så bloggen kommer inte att vara helt död fastän jag är borta. Bra va? ;)

Vi hörs runt 17-tiden då jag kommer hem!
P & K

{Jag bjuder på en gamling.}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar