fredag 24 september 2010

GOOD NEWS!

JAG HAR BÖRJAT SÄLJA AVON IGEN! Jag har saknat det så mycket, o nu har jag tagit tag i det o börjat sälja igen! Det känns så bra, åh :D

Om ni vill bläddra i den aktuella katalogen på nätet, så klickar ni här. Skriv i kommentarsfältet vad du vill beställa, eller på mail {sara_westerlund743@hotmail.com}. Den här kampanjen slutar 29.9, så ni har endast fram till 28:e (inkommande tisdag) på er. Men sen kommer det såklart en ny, fräsch katalog igen att beställa ur!

Om ni har frågor angående detta så är det bara att fråga på! Jag har ju som sagt varit återförsäljare för Avon en gång förut, så jag borde ju kunna detta, jag kanske är lite rostig i början bara ;)

Lite inspiration:

O ett tips då du bläddrar i katalogen på nätet: Klicka på knappen "seuraava" där uppe för att komma till nästa sida. O så går det att zooma så att man ser priser & koder tydligare ifall det syns dåligt.

2 kommentarer:

  1. Ja lämna ett mejl på fb åt d rej med mina beställningar men dock utan kod eftersom ja missa zoom-knappen. Hoppas du kan list ut vilka produkter ja mena, annos måst du skick å fråg ;)

    SvaraRadera
  2. Sidu du börja igen, roligt ;)

    SvaraRadera