lördag 18 september 2010

GODMORGON!

Nu är jag vaken, har sovit rätt bra ändå trots allt. Roy var gullig o vägrade låta mig sova hela natten på den tunna madrassen, så vi sov ungefär halva var. :)

Nu ska jag dra mig upp, gå ner o äta frukost, o börja göra mig i ordning för en fotografering med Linda. Ja, det var det som var den "hemliga grejen". Nu hoppas vi bara på bra väder, men än så länge ser det soligt & fint ut i alla fall :) Det är alltså Linda som ska fotografera mig, o det är tänkt att det ska bli bilder med hösttema, o förhoppningsvis en ny header till min blogg utav det hela. Så nu förstår ni varför jag tog hem så mycket kläder. Det lär väl bli en del ombyten ;)

Vi hörs mer om detta sen! Nu blir det frukost, en snabb dusch, o så ska jag börja göra mig i ordning.

1 kommentar: