fredag 24 september 2010

FOURTEEN THINGS I HATE

Vill ni veta några saker jag verkligen hatar? Okey, here we go:

-Att sova ensam, finns ju inget läskigare! Speciellt då hela huset/lägenheten är tom.
-Otacksamma människor. Lär er att uppskatta det ni har!
-Folk som inte tackar. Ja, speciellt då man skjutsat nån en lång bit extra, eller t.ex. bjudit på nåt. Visa lite tacksamhet & respekt innan ni står där ensamma med er otacksamhet!
-Då nån sitter o tuggar & smaskar intill mitt öra. Usch, jag ryser & blir så stressad, gah!
-Barnmisshandel. Måste ju vara det värsta som finns!!!
-Djurplågeri.
-Mörker. Jag är så himla mörkrädd, ni anar inte!
-Höjder. Jag får svindel av minsta lilla, usch!
-Players.
-Sura kassörskor, byt jobb! Såna som inte kan vara vänliga mot kunder o ge bra service, ska heller inte jobba med kundservice!
-Orättvisa. Jag hatar att bli orättvist behandlad, o att se andra som blir det.
-Flugor. Ja, ni som bor/har bott på landet o dessutom har kor/grisar/hästar, ni vet vad jag menar. Somrarna kan vara en plåga.
-Nytvättat hår. -Går ju inte att fixa!
-Folk som bara tänker på sitt eget bästa.

Finns det nåt som ni verkligen hatar? Tell me!

3 kommentarer:

  1. Jag hatar människor som bara tänker på sig själva!

    SvaraRadera
  2. Ja egotrippade människor är verkligen ingen höjdare. De tar och tar men ger aldrig något tillbaks.

    SvaraRadera
  3. Jag håller helt & hållet med er!

    SvaraRadera