onsdag 25 augusti 2010

TIPS NÅGON?

Godmorgon! Jag har egentligen inte tid att sitta här, men jag ska försöka få ihop ett litet inlägg snabbt.
Inatt har jag sovit bra, så jag känner mig hyfsat pigg nu. Det är skönt! Idag har vi som sagt lång skoldag, 8-17. Kommer att vara helt slut efteråt. Men då har jag inte tid att vila. För då ska jag iväg till stan o köpa en present åt älskling som fyller år på fredag. Men sånt är bara roligt tycker jag! Förresten: Han har ingen aning själv om vad han vill ha, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Så har ni nåt tips på vad jag kan köpa åt honom? Han fyller 20, älskar allt som har med datorer och teknik att göra, samt är i stort behov av lite höstkläder. Men kom gärna med lite annorlunda tips, det är så vanligt att man köper en tröja och ett par kalsonger. Jag vill ge nånting speciellt. Så om ni har några bra tips på lager så får ni gärna dela med er av dem =)

Nu måste jag fixa hår & smink, samt dra på mig målarbyxorna.
Ha en bra dag, vi hörs ikväll!

4 kommentarer:

  1. Han måst ju ha lite humor, så vaför int tekniklego? :D he sku min kar gilld! ;)

    SvaraRadera
  2. classy = stiligt, elegant
    classic = klassisk

    SvaraRadera
  3. Oh sorry. Nu är det felet åtgärdat. :)

    SvaraRadera
  4. Tekniklego.. He lego. Men int tokode vanli lego, utan lego som man bygger tå nating. som faktiskt kan jöra na. :D Man kan t.ex. bygg en robot :) he kan man int me vanli lego :)

    SvaraRadera