lördag 21 augusti 2010

PEPP PEPP

Ju mer jag tänker på det, desto säkrare blir jag:
INNAN NÄSTA SOMMAR SKA JAG VARA VÄLTRÄNAD & SNYGG!
Jag vill ha platt mage med synliga magmuskler, jag vill ha fasta lår med slanka muskler & fast rumpa, o jag vill ha vältränade, muskulösa armar. Jag vill kunna gå på stan med korta shorts utan att skämmas o känna hur låren dallrar, jag vill kunna ha tighta jeans utan att magen plufsar ut över dem, o jag vill inte vara tvungen att gå och dra in magen för att känna mig snygg i tighta linnen & klänningar. MEN JAG VILL INTE FÖRLORA MINA KURVOR.

Ja tack till den här kroppen:

Jag har gått ner några kg under dom senaste veckorna, o jag känner hur jag redan mår bättre. Jag behöver inte gå ner mer i vikt, men jag är i stort behov av lite muskler. Jag är ganska stark, har alltid varit, men nu vill jag byta ut fläsket mot muskler. Speciellt på benen. Jag är väldigt missnöjd med mina ben. O jag har alltid haft stor röv o kommer alltid att ha! Men det är inget att noja över, eftersom kvinnor med en stor bakdel är bland det sexigaste som finns. Men jag vill ha en stor tight röv, inte en stor gungig röv som inte ser bra ut i några byxor alls.

Så nu under hösten, vintern och våren kommer jag att satsa mer på träning & hälsosam kost, så att jag slipper noja mig genom nästa sommar. Jag tänker satsa mest på att träna lår & rumpa, men också mage, armar, rygg, bröst & ben. Jag ska också tänka mer på vad jag äter, o försöka begränsa onyttigheterna till en dag i veckan. Jag har prövat förut, så jag vet att man börjar må mycket bättre redan efter bara några dagars nyttigt ätande. Nu ska jag leva upp till vad jag är känd för: Min envishet, o bevisa för mig själv att jag klarar detta! Motivation & pepp kommer att vara väldigt tacksamt, jag kommer att behöva allt stöd jag kan få! Jag börjar på måndag, det är en bra dag att börja på! Ikväll ska jag njuta av sista pizzan på förhoppningsvis väldigt länge, o imorgon ska jag inhandla nyttig mat för hela inkommande vecka, så att jag slipper springa till butiken o småhandla o bli frestad av deras äckliga godishylla. På måndag ska jag iväg o boka tid hos en hälsocoach som förhoppningsvis ska kunna göra mat-scheman åt mig osv. JAG ÄR PEPPAD!!!


..O nu kommer nån sur jävel kommentera att jag har sjuka tankar o att jag bara är ute efter uppmärksamhet, men gör det, om det känns bättre då! =)

1 kommentar:

  1. Från och med måndagen 30.8 gör jag dig gärna sällskap! Sko vara mycki enklari om man e två som kämpar, så va sägr du? :)

    SvaraRadera