måndag 30 augusti 2010

OH SHIT

Kom nyss på att jag hade lovat att ta bilder på lägenheten o visa er idag. Fuck, förlåt, jag glömde helt bort det! Åh, nå det är ändå så kaos här nu igen, fattar inte? Igår var det ju välstädat & snyggt. Suck... Nå, nu tänker jag åtminstone inte lova er nåt, men jag kan säga så mycket, att snart ska ni få se hur vi bor!
Måste hoppa i duschen nu, o sen gå o lägga mig i tid så att jag inte är lika trött imorgon.

Men shit, statistiken chockar mig!! Över 220 unika besökare hittills idag!! Det hinner ju säkert bli minst 250 än innan dan är slut..! Det är helt sjukt, jag är inte van med detta :'D

Nå, nu ska jag stänga av här. Godnatt, sov gott. Vi hörs imorgon innan jag drar iväg till skolan, eller efter 16 då jag kommer hem!

Fotograf: Julia Granbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar