tisdag 24 augusti 2010

GODMORGON!

*Gääääsp*... Är ovanligt trött idag, beror säkert på att jag hade svårt att somna igår. Men nu är jag uppe i alla fall! Ska äta lite frukost nu. Det blir två rågsmörgåsar med leverpastej och ett glas apelsinjuice till. Okej, jag vet att det inte är nån super-frukost, men som sagt, jag har dålig koll på vad som är bra och vad som inte är bra, så idag blir det förhoppningsvis hälsocoachen så får det bli ändring på detta!
Ni kanske också kan ge mig tips på en bra frukost som man håller sig mätt på länge (inte gröt!!) och som inte innehåller onödiga kalorier?!? =)

Om 30 minuter far jag till skolan, idag blir det våtrums-isolering tror jag. Alltså vi ska lära oss att isolera badrum, samt lägga kakel & sånt. Spännande!
Sen blir det gymet för min del, o det ser jag faktiskt fram emot!

Ni ska ha en bra dag, så hörs vi sen!
___
Balkongen är Alecias favoritplats. Hon sitter alltid där o kollar på småfåglar som hoppar på gräsmattan.

1 kommentar:

  1. hmm nice kitty!
    check out my blog: http://kammyjey.blogspot.com/

    SvaraRadera