måndag 23 augusti 2010

FÖRSTA DAN AVKLARAD

Ja, jag påbörjade ju min strävan mot en vältränad kropp innan sommaren 2011 idag. Första dan har jag klarat galant! Jag har inte varit sugen på nånting onyttigt alls! Dock är jag lite dålig på vad man kan äta mycket av och vad man helst inte ska äta alls, så jag ska pallra iväg till en hälsocoach imorgon, eller åtminstone boka tid! (Skulle ha gjort det idag, men jag hann inte). Så då kanske det blir lite lättare för mig att veta vad som är okej och vad jag inte ens ska titta på när jag handlar. Nu idag har jag kört på broiler & wok-grönsaker, eftersom jag vet att det är okej. Dessutom är det en av mina favoriträtter, så det kommer jag nog att börja äta rätt ofta misstänker jag. Har rester kvar av det i kylskåpet tills imorgon också, så då slipper jag att börja laga mat imorgon efter skolan. Perfekt!
Ja, o så var jag ju ut på en jogging-runda ikväll också, dock blev det inte så långt. Men allting har ju sin början, man måste ju börja nånstans. Så nu känns det som att jag kan gå o lägga mig nöjd ikväll, första dan avklarad galant!

Sov gott, vi hörs imorgon!

1 kommentar: