måndag 23 augusti 2010

ER ÖNSKAN ÄR MIN LAG

Nån ville ha ett inlägg där jag skriver om bara mig själv, vilket ni ska få så fort som möjligt eftersom det förut varit nån som önskat samma sak!
Flera av er ville att jag berättar om min stroke, det ska jag också göra så fort jag får tid att sitta ner o tänka genom allt.
Bättre outfit-bilder ska jag framöver försöka fixa, och jag ska även börja blogga lite om inredning.
Nån ville att jag ska berätta om min tro, det kan jag göra redan nu: Jag tror på Gud, men ibland tvivlar jag såklart. Jag hör till Evangeliska-Lutherska, vilket är vanligaste här runtom om jag har förstått rätt? Är inte så insatt.
Flera ville ha videoinlägg, o det ska ni självklart få om ni så gärna vill ha det. Snarast möjligt! :)
O så kommer ni såklart få följa med i mina nya matvanor & min träning (som jag påbörjade idag).

Tack för att ni är så snälla & uppmuntrar mig & gör mig så glad!
O jag hoppas att ni kan ha lite tålamod med mig just nu, eftersom jag ännu har fullt upp med att fixa upp i lägenheten efter flytten. + att jag ju har skola nu också. Så bloggen får lida, tyvärr. Men jag försöker mitt bästa, o allt ni vill se mer av i min blogg, det ska ni få! För er önskan är min lag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar