tisdag 20 juli 2010

UNDERBARA LEDIGA DAG


Det är underbart väder idag! Lagom varmt, soligt & mulet om vartannat, lite småregn emellanåt. Jag tycker det är bäst så! Då blir det inte för hett & kvavt så att man inte klarar av att vara ute.

Jag sov hos Roy inatt (igen). I morse skjutsade jag honom till jobbet, o skulle själv fara på gym, men dom hade tydligen stängt (?). Så jag kom hem istället, o tänker dra ut på en länk eller en cykeltur bara det inte börjar regna. Jag & pappa ska kanske iväg till Jussila o se på en ny tjur till våra biffkor också. =)

Ikväll ska jag träffa Manda gumman. Det ska bli så kul att träffa henne igen, vi har inte setts på alltför länge!

Nu ska jag ut o njuta av solen, o se om nån följer med på en cykeltur runt Kovjoki.

Ni röstar väl på mina skor? Jag röstar gärna på era också, släng bara en kommentar i kommentarsfältet! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar