söndag 25 juli 2010

ANTINGEN ELLER

En anonym har gjort en lista åt mig som jag svarar på här:

Kaffe
/te
, förklaring: Jag hatar både kaffe & te, men om jag ändå måste välja så tar jag nog kaffe. En massa mjölk i bara så ;)

Regn/åska, förklaring: Jag gillar regn, i måttliga mängder. Åska är obehagligt, o så blir luften så tung då.
Gammaldags/modernt, förklaring: Det finns inget snyggare än då man inrett ett hus/en lägenhet i både gammal & modern stil. Love it!
Många ytliga vänner/få nära vänner, förklaring: Jag tror dom flesta vet vad jag menar, behöver inte förklara desto närmare.
Gym/länk, förklaring: Länk måste vara något av det tråkigaste/jobbigaste som finns. Ändå tvingar jag mig ut på det själv då & då. På gymet kan man variera sig så bra, det blir aldrig tråkigt liksom.
Katt/hund, förklaring: Jag älskar alla djur, men som husdjur så är nog katter mysigare :)
Glass/chips, förklaring: Glass på sommaren & chips på vintern ;)
Levande växter/plast växter, förklaring: Jobbigare att sköta, men såå mycket snyggare!
Natt/dag, förklaring: Jag är absolut ingen natt-uggla som kan sitta uppe hela nätterna. Nej, det pallar jag inte för. Har gjort det en gång under mina nästan 20 år tror jag. ^^
Bonde/kontorsnisse, förklaring: Jag har jobbat/hjälpt till med jordbruket & fähus-arbete sen jag var liten, så jag vet vad det går ut på att vara bonde. Det är verkligen inget lätt jobb, man är fast vid det 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Men jag skulle lugnt välja det före ett kontors-jobb, för det skulle jag verkligen inte palla för!! Jag måste få jobba med min kropp & hålla igång, jag är inte en sån som skulle klara av att sitta bakom ett bord 8 timmar varje dag. Nej usch.

Skriv fler antingen eller-listor åt mig här!

Old pic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar