torsdag 22 juli 2010

ANTINGEN ELLER

Nu ska jag svara på dessa antingen-eller frågor som en anonym skrev till mig.. =)

Natt/dag, förklaring: Jag är verkligen ingen nattuggla, går gärna o lägger mig rätt tidigt.

Filmkväll me pojkvännen/fest, förklaring: Jag känner sällan ett behov av att festa. Jag väljer utan tvekan en mysig filmkväll med Roy framför att festa!
Strings/boxers, förklaring: Strings är obekvämt, men nödvändigt i vissa fall. Boxers är sjukt bekväma & passar under det mesta.
Vänner/killen, förklaring: Jag måste ha båda! Jag klarar mig inte utan mina vänner, o jag klarar mig heller inte utan Roy!
Cider/öl, förklaring: Öl måste ju nog vara nåt av det äckligaste som finns...? Blä!
Limsa/alkohol, förklaring: Coca cola e min drog!
Blond/brunett, förklaring: Brunetter e hetare! Dock passar ju vissa bättre i blondt, o då är ju såklart det snyggare på just den personen. Men jag föredrar brunetter =)

Jag vill ha massor med sånahär listor!! Skriv skriv skriv här!

1 kommentar:

  1. gud vad hemskt det lät men ändå såg du så pigg och fin ut på bilderna så jag fick lov att snoka runt lite. tur att allting är BRA nu, wish you all luck! kul att du hittat in på våran blogg. :) kraam

    SvaraRadera