måndag 28 juni 2010

LISTA

Dagens låt: Velvet -My Destiny.
Dagens outfit: Leopardmönstrad midjehög kjol, vitt tunt linne.
Dagens happenings: Busa med Elvis, skjutsa småsyskon, shoppa på rean, handla åt mamma, åka till stranden med småtrollen..
Dagens trevligt: Solen, allt fint jag fick med mig hem från stan.
Dagens otrevligt: Otrevliga människor..
Dagens smart: Har hjälpt mamma med mycket idag då hon inte har mått bra.
Dagens osmart: Att gnälla över småsaker..
Dagens godis: Maoam fruktkola.
Dagens köp: Se inlägget under.
Dagens saknad: Åh, många!!
Dagens humör: Bra!
Dagens favorit: Lindex.
Dagens TV: Inget.
Dagens frukost: Inget.
Dagens lunch: Potatismos & ägg.
Dagens kvällsmat: Lite kött & potatis + smörgås med leverpastej & ägg.
Dagens träning: Inget..
Dagens mys: Alecia gumman.
Dagens hangup: Varför blir jag aldrig frisk?!?
Dagens sanning: Jag längtar tills jag får flytta ihop med älskling!!

Nån som är intresserad av en frågestund? 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar