torsdag 27 maj 2010

WHAT A DAY!

Åh, jisses vilken dag det blev igår! Full rulle från morgon till kväll. Mina armar håller på gå av på mitten känns det som ;p Idag blir det minst lika hektiskt! Hela lägenheten ska tömmas & städas plus att jag ska hinna med ett möte & skolavslutning. Jag kommer att vara helt slut då jag kommer hem ikväll! (Hur ska jag ens orka köra hem?) Sen då jag kommit hem ska allt ännu packas upp och möbler ska skruvas ihop, men en del får kanske vänta tills imorgon.

Roy hjälpte mig med flyttningen igår. Han tog hem lite möbler, och massor med påsar och lådor fulla med kläder & grejer. Idag kommer Roy hit igen, och min lillebror Robin kommer troligen med också. Bra med lite extra bärhjälp :} Jag tänker absolut bjuda killarna på pizza & glass sen som tack för hjälpen!

Nu ska jag fortsätta packa & städa, sen väntar mötet. Jag måste hinna plocka fram min blommiga klänning, skor & accessoarer mellan varven också som jag ska ha på avslutningen. Puh, nåja action!

Den här klänningen ska jag ha idag på avslutningen.
{Bilden är från juli -09}

3 kommentarer:

  1. riktigt söt klänning!

    idag måste jag städa :( trist hehe.

    hur går det för dig sötnos?

    SvaraRadera
  2. fan va härligt. trist med din förkylning dock!

    allt är bara bra med mig tack (:

    SvaraRadera
  3. Åh, älskar din klänning! Somrig och härlig!

    SvaraRadera