fredag 21 maj 2010

MOBILBLOGG

Jag ligger i sängen och höll på somna och kom just på att jag visst har planer för helgen! Jag ska städa stugan där jag ska bo i sommar, samt plocka in alla grejer dit som jag tar hem från Vasa.. Och på lördag fyller mamma år, så jag ska vara snäll o fara i fähuset med pappa så att mamma slipper gå dit på sin födelsedag. Jag måste även städa & tvätta bilen, den ser ut som skit. Och på söndag ska jag på jobb-möte inför sommarn.

Jag tänkte bara att jag måste skriva detta, för jag kommer troligtvis att ha fullt upp i helgen trots allt.

Så alla ni som jag inte träffat på länge -Vi måste träffas så fort som möjligt då sommarlovet börjat!

Nu måste jag sova. Godnatt!

4 kommentarer:

  1. pax för mig! :D haha, når böri somarlovi det? :)

    SvaraRadera
  2. Haha, bra bra ;) Vi har avslutning på torsda :)

    SvaraRadera
  3. oj eri så snart? va kul, böri saknin de ju :D

    SvaraRadera
  4. Jo :D Ja saknar te å! O ja har en film åt de som ja har had låna en stund nu :D

    SvaraRadera