tisdag 25 maj 2010

CAN'T BELIEVE IT!

Nu har hyresvärden varit hit och granskat lägenheten, och den var i bra skick, så jag får hela min hyrespant tillbaka! :D Så då har jag råd att betala lite räkningar, köpa en fin present åt Jenny som får sin närvårdar-examen på lördag, och festa ihjäl oss (jag, Roy, Jenny, Conny) på lördagkväll! Woho, lycka!

Nu har jag bara två nätter kvar i min lilla lägenhet, så flyttar jag hem till Kovjoki! Åh, I can't believe it! :} Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: Det här kommer att bli bästa sommaren nånsin! Jag ska se till att det blir en oförglömlig sommar, jag tänker göra precis allt jag vill! Inget kan stoppa mig när jag bara rullar fram!

Vad har ni för planer i sommar?

2 kommentarer:

  1. låter bra! :) jag å ska fösök hitt på myki tå ja ny får semester jag å i somar :D

    SvaraRadera