tisdag 27 april 2010

VAD TROR NI?

Tror ni på jordens undergång? Tror ni att Maya-folket hade rätt då dom spådde fram den 21.12-2012 som datumet då jorden kommer att gå under?

Själv är jag lite rädd faktiskt. Jag vet inte vad jag ska tro. Det har ju hänt så många naturkatastrofer dom senaste 10 åren, så om man ser på det, så kan det ju tyckas att nånting är på gång.. Att jorden bara blir "sämre" hela tiden.. Men samtidigt vill jag tro på en framtid med egen familj, hus, jobb och allt detdär. Jag vill leva så länge som möjligt! Jag vill inte tro på detta, men man kan ju inte låta bli att tänka & grubbla på det nu&då..?

Vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. Det finns bara en som vet när jorden ska gå under... Vi behöver inte grubbla på det.

    SvaraRadera
  2. Martin Luther sa "Om jag visste att världens ände var imorgon skulle jag plantera mitt äppelträd idag" (viss modifikation) Hoppas du förstår vad han menade.. Annars hör av dig så förklarar jag

    SvaraRadera