måndag 26 april 2010

TRÖTTER

Vi var en timme längre i skolan idag. Vi skulle egentligen ha slutat kl. 15, men vi jobbade in en timme eftersom vi fick sluta tidigare en gång förut. Så jag kom hem nån gång efter kl. 16.
Vi skrapade bort gammal färg på danspaviljongen i Molpe hela dan. Resten av klassen var där ett par gånger förra veckan och började skrapa, men jag var sjuk då, så detta var första gången för mig där. Det var kallt och blåsigt, eftersom det låg riktigt intill vattnet. Men jag hade förberett mig med tjocka kläder, så det gick nog bra trots allt!

Idag har jag haft huvudvärk nästan hela dan, undrar vad det beror på denna gång...? Jag har druckit mycket och tagit värkmedicin.. Kanske det beror på att jag sov endast 5-6 timmar inatt? Jag är van med 8.. Vi skyller på det. :)

Nu ska jag ta en powernap och hoppas på att huvudvärken är borta då jag vaknar. Måste ju orka med Top Model och Svenska Hollywoodfruar ikväll. Missa inte!


Du är mitt allt, du gör mig hel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar