tisdag 20 april 2010

SURPRISE?

Go'morron! Ja, jag är vaken redan fast jag börjar skolan först 12. Denna gång väckte inte Alecia mig, nej hon låg och sov så sött bredvid mig då jag vaknade. Denna gång vaknade jag av alarmet som jag hade ställt in på 8. Orsaken är, att igår fick jag en lapp i brevinkastet där det stod att nån kommer hit med nåt paket åt mig mellan 8:00 och 10:00 nu idag.. O då vill jag ju vara vaken, så att jag inte går o öppnar dörren då jag ännu sover ;) Men jag har ingen aning om vad det är för nåt! Jag misstänker att dom har kommit till fel person, det bor nämligen en gubbe med samma efternamn här i samma trappa. Det har hänt förut att post har kommit fel. För så vitt jag vet så har jag inte beställt nåt annat än kläder, o det kommer ju till posten. Så vi får vänta och se nu, men kul skulle det ju vara med en liten överraskning (så länge jag inte måste betala för den, haha)..

Inte dagens bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar