torsdag 22 april 2010

SANDSUND

Jag & Roy kom hem till Sandsund idag. Imorgon ska jag till en massör, så då börjar huvudvärken förhoppningsvis släppa. Ingen skola då alltså.
Jag mår inte alls bra just nu, ibland blir huvudvärken till illamående, så då är det dubbelt upp. Precis så är det nu. Inte alls nice... Ni kan tänka er att jag blir extra rädd då jag får huvudvärk efter att jag haft en stroke. O nu har jag haft det hur länge som helst, får lite småpanik ibland då jag börjar tänka & fundera på allt... Men jag var ju till skolläkaren idag, och hon sa att det antagligen kommer från nacken. Så nu ser jag verkligen framemot att få en ordentlig massage imorgon! Sen ska jag också börja gå till nån fysioterapeut igen, så att jag får lära mig att träna rätt, så att jag undviker att musklerna blir sådär grymt spända.

Nu ska jag sluta svamla, mina ögon börja gå i kors.
Godnatt, sov gott!

Gumman trivdes bra inuti Roys stora väska ;)

2 kommentarer:

  1. tack<3 vi sko måst de, hör av dej då du e här!

    SvaraRadera
  2. hoppas det släpper imorgon då! finns inget värre än huvudvärk.

    imorgon ska jag åka och fira min farmor som fyller år (:

    SvaraRadera