lördag 24 april 2010

JAG MÅR BRA!

Woho, äntligen huvudvärks-fri! :D Så otroligt skönt!! Jag var ju till en massör igår, och han konstaterade att jag hade vääldigt spänd rygg & nacke (vilket jag redan visste) och att jag hade en hel del låsningar i ryggen. Det var så himla skönt att gå därifrån sen, det kändes som att jag tappat 20kg från ryggen. Och det bästa av allt: Ingen huvudvärk har visat sig sen dess. Jag är så otroligt mycket piggare & gladare, guld värt! Jag ska till massören igen nästa fredag, han tyckte att det var nödvändigt, så att vi får upp alla låsningar ordentligt. :)

Igårkväll blev det vin med maten, och sen bastu med älskling. Idag ska jag bara njuta av choklad & annat gott, det är ju lördag! ;)

Nu ska Roy iväg på match, så jag far hem till Kovjoki så länge. Jag & pappa ska kanske byta däck på min bil. Det skulle gärna få vänta till nån varmare dag, men det måste ju göras.

Nån som vill se vad mitt Nelly-paket innehöll?

1 kommentar:

  1. så skönt snygging (: allt är bara bra här!

    vad gör du idag?

    SvaraRadera