torsdag 22 april 2010

HUVUDVÄRKEN KOMMER SMYGANDE

Uh, vaken redan.. Jag kan verkligen inte somna om då jag blir väckt om morgnarna! Så det är lika bra att stiga upp direkt jag vaknar. Alecia började dagen med sitt rutinerade maraton, som numera sker 3-4 ggr/dag.
Roy ligger ännu och sover djupt, lyckoost som aldrig blir störd av nånting! Jag brukar skämta och säga att trots att taket skulle rasa in, så skulle han fortsätta sova. Skämt åsido.. ;)

Jag far till skolan först kl. 10 då jag ska till skolläkaren. Sen får vi se om jag lämnar dit och gör nånting vettigt, eller om jag kommer hem tillbaka. Allting beror på hur jag mår. Jag känner redan att huvudvärken kommer smygande, så jag misstänker att jag måste komma hem o vila efter läkarbesöket. Men, det återstår att se!

Idag ska jag hämta ut ett paket som ligger på posten. Jag handlade lite på VIP-rean som Nelly hade för en vecka sen. Bl.a. två kavajer blir mina :D Ska bli så kul att prova allting sen, jag hittade några riktigt bra fynd!

Ha en bra dag!

Gammal bild på älskling, från då jag var på rehabilitering i Kuopio sommaren/hösten -08.

1 kommentar: