söndag 25 april 2010

GÅRDAGENS OUTFIT

Vit top, Gina Tricot 9,90. Svart/vit randig tröja med axelvaddar, Gina Tricot 14,90. Strumpbyxor, Gina Tricot, två par för 7,90 tror jag. Halsband, Gina Tricot 11,90. Bruna stövlar, från Ellos för 38 euro på rea.

Konserten i kyrkan igårvar jättefin! Vilken underbar röst han hade! Så gripande och känslosamt då man vet vad han varit med om...

Idag far jag till Vasa. Har skola imorgon från 10-15 (tror jag). Är lite osäker på tiderna ännu, eftersom det blev en del omändringar i schemat för den här perioden, som vanligt. Först får man en läseordning, och sen ska det flyttas och ändras hit&dit så att man blir helt förvirrad. Kan dom inte ändra åt oss
innan dom ger oss schemat, så att alla säkert får samma tider? Nej tydligen inte..

Jag hoppas att förkylningen börjar släppa nu snart så att jag får ta itu med träningen igen. Bara en månad kvar till sommarlovet, så nu gäller det att köra hårt inför beach 2010.

Nu ska jag packa ihop mina grejer, åka hem till Kovjoki, och sen fortsätta mot Vasa.

Jag skulle verkligen behöva få höra några uppmuntrande ord, är både ledsen och sårad just nu.. Måste bara försöka hålla huvudet högt och svälja gråten..

Vi hörs senare! <3

3 kommentarer: