måndag 22 mars 2010

PROMENIX

Först tog jag en kort promenad med Alecia, sen tog jag en längre promenad till affären ensam. Det var så skönt att gå ute i solen o få lite frisk luft.
Sen har jag tvättat lite kläder också. Det var första gången jag använde tvättstugan som finns här, dels för att jag inte vetat var den ligger eftersom den ligger i ett annat hus här bredvid. Men nu kommer jag nog att fortsätta tvätta kläder här, så slipper jag att ta hem all smutstvätt till Kovjoki varje gång.

Nu sitter jag och ser på Top Model 9. Jag längtar tills nån ny säsong av ANTM börjar. Säsong 13 är det väl? Har sett alla tidigare säsonger flera gånger om. Dags för nåt fräschare nu! ;] Nån som vet när nästa säsong av ANTM börjar på tv3?

Skola igen imorgon då. Jag, C & U ska göra klart det vi håller på med på YA här i Brändö imorgon och på onsdag. Sen är vi lediga torsdag och fredag + måndag och tisdag. Lång helg alltså ;]

Och btw, jag älskar min nya mittbena. Ska nog börja ha det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar