måndag 8 mars 2010

PROBLEMS

Det är många som har frågat när jag ska ha inflyttningsfest. Jag har inte kunnat ge er något ordentligt svar, men nu kan jag säga: OM det blir, så blir det snart. Nu har jag ju äntligen fixat klart här, så då är det ju ett stort problem mindre iallafall. Största problemet är ju att det inte ryms så mycket folk hit, men jag vill ju bjuda alla. Måste man dela upp det på nåt vis? Nej så kan man ju inte göra.. Men hur många pers ryms på 32 kvadrat utan att man kvävs?

Kanske jag bara bjuder hit mina närmaste på kaffe istället...

Åh vad jobbigt dethär blev nu, jag måste fundera mer på det imorgon då jag är piggare.
Nu ska jag se klart Stjärnkockarna, o sen börjar Svenska Hollywoodfruar, o så ska jag ännu se Secret lives of women om jag orkar.

Jag är ledig ännu imorgon, så himla skönt! Jag ska sova länge, o sen drar jag till gymet tror jag! Hoppas det är lika underbart väder imorgon också :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar