måndag 29 mars 2010

LOPPIS

Jag for till loppis med lite grejer idag, sen kom mamma till stan med ännu mera. Under tiden som vi stod där och plockade upp grejerna, så kom det en tant och köpte lite kläder av mig. Så nånting har jag ju fått sålt i alla fall. :D

Själv köpte jag hem en kakform i keramik i form av ett hjärta. Jättefin!

Nu pratar vi med syrran på skype, som är i Sverige och ska vara där 5 veckor. Jag gjorde ett konto åt familjen så att dom kan prata med henne nu under dessa veckor. O så såg jag att jag tydligen har ett konto också, som jag aldrig använt, som Roy gjorde åt mig nångång för längesen. Så nu kan jag börja skypa lite också.

Jag sover i Kovjoki inatt, tydligen.

Usch, jag hatar att må som jag mår nu! Då man inte vet exakt vad som är fel... Då kan man ju inte göra nåt åt saken för att det ska bli bättre heller...

:[:[

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar