torsdag 18 mars 2010

LISTA

Förlåt för usel uppdatering, men jag har inte haft nån ork att skriva. Vissa dagar har jag mått jättedåligt, men just nu mår jag helt okej. Nu sitter jag och väntar på att E ska komma hit på kaffe. R är hos mig i Vasa denna vecka, men han åkte iväg till en kompis nyss så att jag & E får vara ifred. :]

Jag gör en liten lista sålänge jag väntar:

Dagens låt: Adam Lambert- For your entertainment
Dagens outfit: Målarkläder i skolan, nu mjukisar & oversizetröja.
Dagens happenings: Skola 9-15 ca.
Dagens trevligt: Äntligen städat i lägenheten :]
Dagens otrevligt: För mycket att tänka på...
Dagens smart: Tog mig i kragen o ringde några viktiga samtal, samt gjorde ett par ärenden.
Dagens osmart: Inget egentligen :]
Dagens godis: Choklad.
Dagens köp: Limsa.
Dagens saknad: Hmmmmm, ingen speciell. Jag har faktiskt träffat mina vänner rätt ofta nu :]
Dagens humör: Helt okej.
Dagens favorit: Älskling :]
Dagens TV: Top Model.
Dagens frukost: Morotssmörgås med kalkon.
Dagens lunch: Jag kom hem på lunchrasten eftersom vi jobbar i Brändö från skolan denna vecka (endast 3 kvarter från mig), så Roy gjorde köttfärs med noisettes & rödlök åt oss, mmm :]
Dagens kvällsmat: Rågsmörgås med kalkon & kokt ägg <3
Dagens träning: Promenad till "arbetsplatsen", hem på lunchrasten & tillbaks.
Dagens mys: Kissi <3
Dagens hangup: Allt handlar om pengar...
Dagens sanning: Jag har världens bästa pojkvän & vänner! <3

Värsta känslan? Svartsjuka, förlamning.
Bästa känslan? Äkta lycka, kärlek.
Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? För ett halvår sen hade jag sagt Pink, men nu har jag ju träffat, eller åtminstone sett, henne. Såå, jag vet inte... Jag skulle kanske vilja träffa farfar igen, har några fina minnen av honom från då jag var liten :]
Hur skulle dina vänner beskriva dig? Kan aldrig vara tyst, skrattar mycket, har humörsvängningar, o är givmild.
Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? Då jag kunde röra på fingrarna för första gången efter min förlamning :']
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Ingen! Jag har varit så nära att förlora allt, så jag behöver allt jag har!
Vad är du beroende av? Närhet.
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Mobil, choklad, underkläder & vaddpinnar.

Nu kommer hon nog snart :] Ha en mysig kväll! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar