fredag 19 mars 2010

IT HURTS

Idag var jag till läkaren för andra gången denna vecka, för att kolla upp vad som hänt med armen efter att jag skadat den flera gånger då jag spelat hockey. Den har varit svullen som en limpa, o gjort ont som bara den. Nästan hela min underarm har varit blå, lila och gul, o nu har jag också fått en hård knut på armen. Jag fick läkartid idag, o han konstaterade att jag troligen har en spricka i armen. Man kan inte göra något åt det, bara vänta på att det läker av sig självt. Nu är jag ledig till tisdag (har skola tisdag och onsdag nästa vecka), så då får jag vila några dagar. Läkaren sa, att om det ännu gör ordentligt ont efter två veckor så måste jag komma in o visa upp det igen. Men nog ska det väl bli bra tills dess hoppas jag. :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar