fredag 26 mars 2010

FREDAGSMORGON

Oj oj, här var vi trötta... Jag är hos Roy nu. Mamma ringde och väckte mig strax efter 8. Hon skulle iväg till jobbet då, så hon ville bara informera mig om några saker.. För vi har nämligen åkt till Vasa då hon kommer hem.
Jag har inte varit i Vasa en enda helg sen jag flyttade, förutom på Ohi on då förstås, men då hade jag ju precis flyttat dit. O nu kommer både Roy och lillasyster Maria med, och Alecia förstås :D Vi ska göra en massa roliga saker. T.ex. se roliga och barnvänliga filmer, ta promenader med kissen, gå på stan, äta god mat, och gooodis i mängder! Nåja, lite överdrivet där men :D Roligt ska vi ha iallafall!

Nu ska jag klä på mig och börja dammsuga(!) Roys rum. Hoppas han vaknar till liv då, haha. Sen ska vi hälsa på min farmor som bor här i stan, o så ska vi så småningom bege oss till Kovjoki, och vidare mot Vasa med min lilla bil lastad till bredden ;]

Åh vad jag ser framemot denna helg!
Vad ska ni göra i helgen?


-Bilden är från 13 maj förra året, lillasyster Maria & jag-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar