fredag 12 februari 2010

Depp

Jag var ut på en uppfriskande morgonpromenad medan R ännu sov. Jag postade ett brev, och gick in till R-kiosken med ett paket som ska returneras, på samma gång.

Jag vill bara få lite ordning på mina tankar, jag vet ingenting längre. Det enda jag vet, är att jag inte orkar må dåligt längre. Jag bukar alltid vara så positiv och se lösningar i allt, men nu är det inte så. Visst, jag vet att allting alltid ordnar sig, på nåt vis, men just nu vet jag inte hur. Det känns bara hopplöst.

Jag skippade skolan idag. Jag känner att jag måste få mig själv upp över ytan nu. Skolan gör mig bara stressad och trött. Jag tar en lite längre helg nu, så hoppas jag att jag mår bättre till nästa vecka.

Jag vill ha en förändring på huvudet, typ en stor, tjock, lockig frisyr som lever sitt eget liv. Haha. Men det skulle aldrig gå med mitt tunna & slitna hår. I så fall skulle jag vara tvungen att sätta i löshår, mest för volymens skull. Hmmmm, det vore nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar