måndag 11 januari 2010

Själver






Tänkte smälla upp två av dom nyaste bilderna på mig själv. Mitt hår är i akut behov av hjälp.. En kompis skulle kanske toppa det åt mig nån dag. Kanske det blir lite fräschare då.. :]

Ja, jag har ju fått hem min älskling nu. Aldrig mera militären då, får vi hoppas :] Jag har ännu inte fattat att han inte ska tillbaka, jag har ju blivit van med att vi nästan aldrig träffas nu så.. Men det är så jäkla skönt att ha honom hemma, såklart! 

Just nu är jag i Vasa o Roy är hemma i Sandsund, men han kommer hit senare, förhoppningsvis. Då blir det mys! :]

Idag har jag egentligen skola från 8-16, men jag är fortfarande så trött efter allt flyttande, så jag kände att jag mår bättre av en ledig dag idag. Och jag ångrar det inte! :]

Nu ska jag för typ femte gången ringa o försöka väcka Roy, hittils har det misslyckats.. O så ska jag gå ut på en promenad i det härliga vädret! Ska se om kissen får följa med eller om hon får vänta här.. Skulle vara kul att se hur hon reagerar på snön :] Men isåfall åker halsbandet och kopplet på, annars är det ingen chans att jag hittar henne i snön ;]

Ha en bra måndag! Puuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar