tisdag 19 januari 2010

Sandsund

Resultatet från yrkesprovet:

..inte helt perfekt, men jag fick en 3:a i vitsord på skala 1-3, så jag är helnöjd! Dessutom var jag enda i klassen som fixade baksidan också, så där fick jag ett stort plus ;] Det har varit jäkligt mycket jobb med denna dörr! Ni anar inte :]


Nu är jag i Sandsund hos Roy, jag är ju som sagt ledig imorgon, så jag passade på att komma hem.. Och Roy har ändå inte möjlighet att komma till Vasa på hela veckan såå.. :] Ikväll blir det mys framför TV:n med lite chips som jag ska försöka hålla mig borta från, jag är nämligen väldigt besviken på mig själv just nu för att jag äter så mycket choklad & annat skräp. Jag borde verkligen gå iväg till gymet och hämta ut mitt gymkort som är färdigt betalt t.o.m! Nästa vecka gör jag det, o då ska jag dit o träna på samma gång! Nu fasiken får det vara slut på mitt småätande, jag blir ju tjock med denhär farten, i sommar vill ju jag också vara snygg..! :( O jag har ju bara mig själv att skylla!


Idag berättade mamma en sak som gjorde mig både förbannad och ledsen. Mina småsyskon som går i högstadiet/gymnasiet åker buss till skolan, och igår morse då dom satt i bussen och var på väg, så såg dom att en katt sprang på vägen. Den blev rädd då bussen kom o försökte springa undan. Busschauffören såg katten o gasade på o kom bara närmare o närmare, o tillslut körde han över den stackars katten, och FLINADE!!! Alltså hur FAN kan man göra en sån sak?!? Alltså om jag hade varit på bussen då detdär hände, så skulle jag gått fram o slagit till äckel-gubben o gett honom en rejäl utskällning o begärt att han stannat bussen så att jag hade fått hoppa av! Jag vet vem aset är, och om jag ser honom på stan så tvekar jag inte att gå fram o läxa upp honom! Eller om jag råkar ha en dålig dag så kanske jag t.o.m. "råkar" köra på honom!! För sådär gör man fan inte mot ett stackars oskyldigt djur!! Inte mot någon/nånting annat för den delen heller!


Nu är jag på skitdåligt humör, så jag ska mysa med Roy o hoppas på att det blir bättre. Men jag kommer inte att glömma dethär i första taget! Jävla svin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar