söndag 24 januari 2010

En ny början.


Idag e första dagen på resten av mitt liv. O idag e första dagen på ett BÄTTRE liv! Nu ska jag
faktiskt leva upp till vad jag är känd för; min envishet. Och jag kommer att klara det galant!


Alltså: Jag ska börja gå på gym 1-2 ggr/vecka + promenad nästan varje dag, vilket jag redan gjort nu redan i några veckor. Och så fort svärmor kan börja träna igen, så blir det simning på fredagar!
Och den största utmaningen av dom alla: Inget godis, läsk, skräpmat osv. in i veckan. Om jag klarar hela veckan utan skräp så får jag belöna mig själv på fredag & lördag med en hamburgare eller lite godis. Det måste jag få göra, iallafall i början, annars går det aldrig.

Igårkväll tog jag detta beslut efter en lång diskussion med svärmor. Och jag är säker på att jag kommer att klara det, eftersom jag är den mest envisa människan på denna jord ;]

Jag ska frossa i frukt & nyttig mat, mums! Mitt sötsug kommer att gå upp i rök innan jag hinner säga chokl... Där rök det! ;] Hahaha.



I sommar ska jag vara snygg & vältränad! Jag ska inte behöva skämmas för att gå runt i bikini. Jag vet inte ens hur det känns att vara nöjd med sig själv.. Men nu ska det bli ändring på detta! O jag vet att jag kan få en snygg kropp om jag vill. Jag har väldigt bra magmuskler, lite fett ska bort där bara. O benen, rumpan, låren ska hårdtränas! Jag behöver inte gå ner i vikt, men fettet ska omvandlas till muskler! Oddsen är goda, o då jag verkligen ger mig in på nånting så ger jag mig inte förrän jag har nått mitt mål!



Sommar -09. Där var jag ganska smal. Jag tränade mycket, o magmusklerna var synliga. Men nu går jag i skolan o hinner/orkar inte träna lika mycket längre, därför har jag gått upp i vikt.
Men somsagt, ändring på detta nu!

Denna mage skulle jag inte tacka nej till:



Nog tjatat om detta nu. Önska mig lycka till ;] Pusspuss!

1 kommentar:

  1. Snubblade in på din blogg idag. Glöm inte att framgångsrik träning nästan alltid bottnar sej i att man har roligt. Inte för att man MÅSTE gå ner i vikt. Lycka till!

    SvaraRadera