torsdag 3 december 2009

Respekt!

Längesen jag varit så arg som jag är nu...
Inatt fick jag inte sova just nånting alls, pga några omogna 16,17-åringar som stod och ropade för full hals i trapphuset mitt i natten, vilket ledde till att jag inte orkade vara hela dan i skolan idag.
NU FAN RÄCKER DET! Om man ska bo på internat med en massa annat folk så ska man fan förstå att visa hänsyn och respekt åt andra! Man kan inte beté sig hur som helst och ha ljud om nätterna och aldrig städa! DET FUNKAR INTE SÅ!

Tur som fan att jag ska iväg och kolla på en lägenhet ikväll! Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att den är bra och att jag får den! För här tänker jag inte stanna längre!

Nu ska jag bara vänta på att Mia ringer, så åker jag iväg dit, och så ska vi iväg och kolla på lägenheten så småningom ;] Kl. 18, närmare bestämt. Nu håller jag tummarna bara, så ska nog allting ordna sig.




Ja, jag är inte på mitt bästa humör just nu..

Hoppas att kvällen blir bättre! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar