onsdag 23 december 2009

Blogga från mobilen

Jag ligger här i Roys säng o hör hur han andas djupt bredvid mig :] Jag tänkte att jag skulle göra ett nytt försök att blogga från mobilen. Sist hann jag skriva ganska mycket, men så bröts nätet. Kanske det lyckas bättre nu då. :]

Igår var vi till stan två ggr. Första gången handlade vi lite kattmat o godis åt oss själva, och andra gången for vi på restaurang.
O så for vi hem till mig i Kovjoki o busade med kissen en stund :]

Idag har vi ännu inga planer på vad vi ska göra, men jag ska åtminstone paketera in dom sista julklapparna. Tänk att det är julafton imorgon! Man hinner ju inte med längre.. Men inget fel med det, jag börjar ju flytta efter julen! ;] Äntligen, ÄNTLIGEN får jag & R vara för oss själva! Hoppas bara att han får jobb i Vasa så att han kan bo där med mig :]

Igår färgade jag håret, det var R som valde färg. Det var kanske inte något jag skulle ha valt själv, men det blev väl helt okej.. Lite mörkt kanske, men det bleknar väl. :] Färgen hette "red black", men den var kanske lite mer mot rödbruna-hållet. Det blir nog säkert riktigt bra bara jag fixar håret lite. O jag ska ta bilder sen o ladda upp då vi far till Kovjoki! Så det kommer väl ett inlägg med bara bilder sen misstänker jag :]

Nu ska jag försöka få nåt liv i min sovande gubbe, o så får vi se vad dagen har att erbjuda!
Ni ska ha en superbra julhelg, hoppas att ni får fina presenter! ;]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar