fredag 18 december 2009

Alecia


Nu är hon här, min lilla älskling! Jag hämtade henne redan igår, eftersom jag kom hem från Vasa tidigare än väntat. Så hon har redan sovit en natt hos oss. Igårkväll var hon pigg och ville bara busa, men sen slocknade hon ungefär samtidigt som mig. I morse vaknade jag av att hon låg tätt intill mitt ansikte, på min dyna, sweet! 
Hittils idag har hon bara sprungit runt och lekt med min lillasyster H, men nu har hon lagt sig ner i sängen bredvid mig ;]
Jag har t.o.m. fått prova halsbandet på henne, hon strävade inte emot alls. Så jag är supernöjd så här långt! Och alla sina behov har hon gjort i lådan, så jag har inte behövt torka efter henne ännu heller ;]

Idag ska jag till banken, och sen till nån inredningsaffär i J:stad med lillasyster L.

14 timmar kvar tills jag äntligen får krama om min älskling igen!

Flera bilder på Alecia kommer sen!

1 kommentar: