måndag 21 december 2009

3 dagar till julafton

Vi har haft gäster, o jag stod för maten. Det blev riktigt lyckat faktiskt! Klyftpotatis, kebab och grönsaker i ugn. Mums! Så nu är alla mätta och belåtna hoppas jag. :] Gästerna for nyss, så jag har städat undan och ska gå o diska ugnsplåtarna strax.


Om 1½h sitter Roy i bussen påväg hem :] Vi ska hinna med en massa skoj sålänge han är hemma. Men vi har ju tid på oss :] Ååh, jag längtar tills jag får krama om honom! Det känns som att det var så längesen vi sågs, fastän det var igår. Det kanske beror på att vi inte sågs på 3 veckor förrän i fredags då han kom hem, o helgerna går ju som bekant alltid alltför fort! Men nu, NU ska vi minsann hinna med massor! ;] Jag ska ju sen börja flytta efter julen också, så vi har ju nog en del att stå i.


J skulle höra av sig idag då hon kommer hem från jobbet, så skulle vi kanske träffas. Så vi får se, jag kanske far till Soklot en sväng ikväll också, innan Roy kommer. :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar