tisdag 24 november 2009

Today is a better day.

Jag vaknade upp med ett leende på läpparna i morse ;-)
Det beror nog på att jag pratade länge med både J & R igårkväll, så att allt kändes så mycket lättare då jag somnade igår.

Idag har jag haft kemi 3 timmar, vi slutade dock lite tidigare. Så nu är jag tillbaka på internatet. Ikväll ska jag kanske träffa P, inte helt säkert ännu. Om det inte blir av så ringer jag kanske M o ser om hon vill ha lite sällskap :-)

Jag är sjukt sugen på bagel med tonfisk nu, och en varm kopp kakao.. Mmmm!

Ikväll ska jag, om jag orkar, kolla plastikkirurgerna på tv4play.se :-)
Jag saknar verkligen tv:n då jag är här i Vasa! Att inte kunna kolla mina favoritprogram om kvällarna osv. Det går ju förstås att kolla på nätet, vilket jag ofta gör, men det hackar och krånglar så att man inte riktigt har tålamod till det alla gånger.

Nu ska jag skicka iväg Avon-beställningen ;-)
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar