fredag 6 november 2009

Tåg.

Nu sitter jag i tåget påväg från Böle till Karis. Sen buss från Karis-Dragsvik. Om ca 40-45 minuter borde jag vara i Dragsvik, om jag hittar rätt buss i Karis vill säga, och då blir det mat! Är vrålhungrig!
Att sitta på natt-tåget (Bennäs-Böle) 6 timmar var ingen höjdare. Jag var så trött & slut att jag helst av allt ville somna, men jag ville ju inte riskera att missa min avgångsplats, och dessutom var sätena såå obekväma!
Buu för andra klass-tågen!

Snart ska jag få se Roy igen, efter att vi inte sett varann på två lååånga veckor!
Nu ska jag packa ner datorn så att det inte blir så stressigt sen. ;-)

Ha det bra, det ska jag ha! Pusspuss

2 kommentarer:

  1. Du verka ha tagit rätt tåg, såg dig i vimlet tillsammans med Roy. Jag följde din profils uppmaning att checka bloggen din, nu ere din tur att checka min: jonnyish@blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Du kännd nog igen mig fast jag had jävligt slejkat hår av allt snö & regn :D

    SvaraRadera