måndag 2 november 2009

Ledig måndag = gym

Hallå! Idag känner jag mig utvilad. Skönt. Visserligen blev jag väckt runt 7-tiden då alla andra skulle till skolan, men jag lyckades somna om och sov till runt 11 då mamma ropade att maten var klar. Nu är jag nyduschad och ska så småningom bege mig iväg mot J:stad. Jag ska handla lite nödvändigheter till denna vecka, och sen blir det gymet! Jag skulle gärna besöka gymet oftare än 1 gång per vecka, men man har liksom ingen tid och ork till det då man har skola. Så jag får nöja mig med att jag hinner på måndagar, och så får det bli en promenad nu och då.

Stackars Roy har skadat akillersenan, så han får bara ligga i sin säng på brigaden idag. Jag har själv haft avskavt min akillersena en gång, och det är INTE skönt!

Nåja, i varje fall så har jag mycket roligt att se framemot nu;
4 dagar tills jag får träffa Roy, 10 dagar tills jag ska på Pink-konsert, 52 dagar till jul, och 67 dagar tills Roy kommer hem från militären. ;-) Alltid bra att ha nånting att se framemot, det håller upp humöret!

Nu ska jag torka håret och borsta tänderna och bege mig av mot stan!
Ha det bra! Puusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar