måndag 23 november 2009

Helgen.



Hej! Jag tänkte berätta lite om helgen, i stora drag.
På lördag sov jag & R ganska länge, enligt mig. Sen tog vi det lugnt några timmar och såg lite repriser o sånt. Klockan 15 for vi på bio och såg Twilight-New Moon. Den var superbra! Jag kan rekommendera den starkt. Jag började t.o.m gråta på ett par ställen, haha :-) Efter filmen så for vi tillbaka till R's, och började dricka lite och ställa oss inför kvällen. Sen, runt 23-tiden så for vi in till stan. Det var jag, R, och några andra militärkillar. Det blev en "krogrunda" som J säger :-) Kvällen blev helt okej, jag tror att jag hade lite för höga förväntningar. + att både jag & R var trötta, så vi tog taxi hem runt halv 3-tiden mot morgonen.
På söndagen sov vi ganska länge igen, men vi hann busa & mysa lite innan det var dags att skjutsa R till bussen. Det var det mest smärtsamma farväl jag nånsin gjort, pga en grej vi pratade om innan han for.
Pga detta, så känner jag mig nästan tom inombords just nu. Hur ska jag veta hur han tänker då jag alltid måste dra varenda ord ur hans mun? Jag vill inte ens tänka på det.. Han är mitt liv, mitt allt. Vi har varit tillsammans över 3 år, och aldrig haft ett uppbrott. Vi delar på så många minnen, vi har varit med om så mycket tillsammans.

Roy, jag älskar dig så mycket, att det just nu bara gör ont inom mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar