söndag 15 november 2009

Happyface

Hejsan! Denna helg har jag mest spenderat med min älskling. Vi har mest tagit det lugnt, men på lördag kväll blev det krogen med Sandra & Simon.
Det var trevligt, vi hann dock inte vara ute speciellt länge.
Jag hann också träffa Mela en stund på lördagen.

Nu är jag tillbaka i Vasa, och jag får glädjas åt att dårarna är på praktik ända till efter julen, så nu kanske jag får sova ostört några veckor. Great! :-)
Jag har varit till kansliet och pratat lite idag, om hur vi ska göra, o så.
Dom städar ju aldrig och har massa ljud om nätterna. Förhoppningsvis får dom en utskällning då dom kommer tillbaka. Jag har nämligen klagat förr men inget har hänt.

Nu är jag tröttare än tröttast, så jag ska så småningom söka mig till sängen. Ska vila ut ordentligt inatt. Jag börjar först klockan 13 imorgon :-D

Natti natti, sov gott allihopa! Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar