söndag 29 november 2009

Dagens

Dagens låt: Pink- Glitter in the air.
Dagens outfit: Trasiga jeans, långt linne, 3/4 kortjacka.
Dagens happenings: Bara vara med älskling.
Dagens trevligt: Att brottas med Roy i soffan ;-)
Dagens otrevligt: Att bli väckt så tidigt en söndagmorgon..
Dagens smart: Att låta R packa själv för en gångs skull.
Dagens osmart: Jag äter för mycket.
Dagens godis: Choklad, mmmm! Men aj aj min mage.
Dagens köp: Grejer till skolan & mat.
Dagens saknad: J
Dagens humör: Både bra & riktigt dåligt. Just nu helt ok.
Dagens TV: Repriser, just nu Kniven mot strupen.
Dagens frukost: Inget.
Dagens lunch: Potatis & kött.
Dagens kvällsmat: Bigmac, mmm!
Dagens träning: Inget idag.
Dagens mys: R
Dagens hangup: Usch detta tråkiga väder!
Dagens sanning: Jag vill ha en massa snö nu!
Morgondagen: Jag far till Vasa, skola 14-16, och sen förhoppningsvis gym!

Nu har Roy åkt tillbaka till Dragsvik, o han kommer inte hem på åtminstone 3 veckor! Det kommer att bli jättejobbigt.. Men det är bara att se framåt; Om exakt 40 dagar blir han hemförlovad! O då kan vi vara tillsammans så ofta vi vill! Förhoppningsvis blir det nån resa nånstans då också, men jag ska inte avslöja för mycket ;-)

Nu ska jag avrunda.
Ha en lugn o skön söndagkväll!
Pussar /S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar